Staywierd

Alla inlägg under mars 2014

Av Molly - 15 mars 2014 11:46

Hej!

Ska nu förklara det här med Belgien. Det är så att i min skola har vi ett projekt tillsammans med olika länder. Projektet heter Big dreams of little feet - Stora drömmar små fötter. Det handlar alltså om att vi ska ungefär se vilka framtidsdrömmar barn har idag. Sammarbetet har vi med England, Belgien, Polen och Turkiet. Förra året åkte några sexan till Polen, och iår ska några femman (min klass) åka till Belgien! Inte hela klassen då utan 3 elever åker. Det är jag, Alfred och Jonas som ska åka till Belgien 26 mars.  Vi  ska bo hos familjer med  en lärare från vår skola. Vi ska bo där Onsdag till Söndag så fem dagar! Så vi åker med ett skolprojekt! På vår skola håller vi på med att göra en kortfilm som handlar om drömmar. Så den ska några från min klass åka och presentera filmen i maj. Då kommer den att visas upp på en filmfestival i Turkiet. Men resan till Belgien är en extra resa! Hejdå

Presentation


Hej (: Jag är en tolvårig tjej som gillar 5sos, drömfångare, mini bussar, att dansa, hår, musik, skateboards, chips, söta ryggsäckar, the fooo, choklad, katter, Disney filmer, jordgubbar, ta foton och blogga!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards